Atsiliepimai
Aprašymas
Duodate mokiniams užduotį parašyti laišką, nurodydami įvairią tematiką, ir tikitės puikių rezultatų. Leidinyje Jūsų mokiniai ras atsakymus, kaip tai padaryti. Patarimai ir užduotys formuluojami atskirais žingsneliais, kaip pasirengti rašyti laišką, ką reikėtų išsiaiškinti prieš jį rašant ir kas būtų priimtina kiekvienu atskiru atveju.
Laiškas nėra vien pamokos ar namų darbų užduotis, tai gali būti lemtingas rašinys, lemsiantis gimnazisto būsimą profesiją, asmeninį gyvenimą, karjerą. Tai atsiveriančios galimybės bendrauti su kitais žmonėmis įvairiais klausimais ir daryti tai įtaigiai.
Pasitaikė proga išbandyti svajonių darbą? Vilioja studijos užsienyje? O gal reikėtų parašyti draugui apie mėgiamą muziką, dailę, tapybą? Išreikšti savo jausmus mamai, draugui, parašyti laišką prezidentui? Tik menkutė problema – reikia parašyti laišką ir jį išsiųsti.
Koks turi būti laiškas, kurį skaitys būsimas darbdavys ar studijų koordinatorė? Ką daryti, kad jau pirmosios laiško eilutės sužavėtų patinkantį asmenį ir skatintų kuo greičiau atsakyti ar susisiekti? Reikia išmokti rašyti nepamirštamus laiškus: neformalius, motyvacinius, rekomendacinius, elektroninius. Laiškus, į kuriuos bus atsakyta.
Pagrindinės leidinyje aptariamos temos ir gairės:
• Ar svarbi laiško struktūra?
• Kaip sudominti jau pačiu pirmuoju laiško sakiniu? Kaip nepalikti abejonių dėl savo kandidatūros?
• Ką laiškas gali pasakyti apie mane?
• Asmeninis ar dalykinis laiškas? Kaip kreiptis, padėkoti, pasiteirauti, perduoti linkėjimus;
• Motyvacinis laiškas: koks tikrasis laiško tikslas; pirmojo sakinio stebuklas; asmeninės sąsajos kūrimas; kas priverstų adresatą pakviesti rašantįjį pokalbiui; pažinkite būsimą adresatą; dažniausios klaidos – ko vengti motyvaciniame laiške.
• Rekomendaciniai laiškai: rašyti ar susilaikyti; svarbūs ir nesvarbūs aspektai.
• Elektroninio laiško kultūra: adresas ir adresavimas; etiketas; ką laiškas pasako apie rašantįjį, nors adresatas jo tiesiogiai nemato ir dar nepažįsta.
Duodate mokiniams užduotį parašyti laišką, nurodydami įvairią tematiką, ir tikitės puikių rezultatų. Leidinyje Jūsų mokiniai ras atsakymus, kaip tai padaryti. Patarimai ir užduotys formuluojami atskirais žingsneliais, kaip pasirengti rašyti laišką, ką reikėtų išsiaiškinti prieš jį rašant ir kas būtų priimtina kiekvienu atskiru atveju.
Laiškas nėra vien pamokos ar namų darbų užduotis, tai gali būti lemtingas rašinys, lemsiantis gimnazisto būsimą profesiją, asmeninį gyvenimą, karjerą. Tai atsiveriančios galimybės bendrauti su kitais žmonėmis įvairiais klausimais ir daryti tai įtaigiai.
Pasitaikė proga išbandyti svajonių darbą? Vilioja studijos užsienyje? O gal reikėtų parašyti draugui apie mėgiamą muziką, dailę, tapybą? Išreikšti savo jausmus mamai, draugui, parašyti laišką prezidentui? Tik menkutė problema – reikia parašyti laišką ir jį išsiųsti.
Koks turi būti laiškas, kurį skaitys būsimas darbdavys ar studijų koordinatorė? Ką daryti, kad jau pirmosios laiško eilutės sužavėtų patinkantį asmenį ir skatintų kuo greičiau atsakyti ar susisiekti? Reikia išmokti rašyti nepamirštamus laiškus: neformalius, motyvacinius, rekomendacinius, elektroninius. Laiškus, į kuriuos bus atsakyta.
Pagrindinės leidinyje aptariamos temos ir gairės:
• Ar svarbi laiško struktūra?
• Kaip sudominti jau pačiu pirmuoju laiško sakiniu? Kaip nepalikti abejonių dėl savo kandidatūros?
• Ką laiškas gali pasakyti apie mane?
• Asmeninis ar dalykinis laiškas? Kaip kreiptis, padėkoti, pasiteirauti, perduoti linkėjimus;
• Motyvacinis laiškas: koks tikrasis laiško tikslas; pirmojo sakinio stebuklas; asmeninės sąsajos kūrimas; kas priverstų adresatą pakviesti rašantįjį pokalbiui; pažinkite būsimą adresatą; dažniausios klaidos – ko vengti motyvaciniame laiške.
• Rekomendaciniai laiškai: rašyti ar susilaikyti; svarbūs ir nesvarbūs aspektai.
• Elektroninio laiško kultūra: adresas ir adresavimas; etiketas; ką laiškas pasako apie rašantįjį, nors adresatas jo tiesiogiai nemato ir dar nepažįsta.
Atsiliepimai